طراحی سایت دیجی کالا یکی از نمونه های موفق در زمینه

طراحی سایت فروشگاهی و تجارت الکترونیک می باشد، و یکی از وبگاه های فروش اینترنتی بزرگ در ایران محسوب می گردد.

تاریخچه تاسیس طراحی سایت دیجی کالا و روند فعالیت آن

دیجی کالا در سال ۱۳۸۵ توسط دو برادر به نام های حمید و سعید محمدی بنیانگذاری شد. در ابتدا تعداد کمی محصولات دیجیتال بهمراه ذکر مشخصات آنها در این سایت عرضه گردید و به مروز زمان محصولات مختلف دیگر به این مجموعه فروشگاهی آنلاین افزوده شد و روز به روز گسترش یافت. این مجموعه در سال ۱۳۹۱ پیشنهاد شراکت صندوق سرمایه ‌گذاری سرآوا را پذیرفت. محمدی در مصاحبه‌ای مدعی شده که دیجی‌ کالا با فروش روزانه بیش از ۱ میلیارد تومان، سهمی بیش از ۸۵ درصد از بازار خرده فروشی آنلاین ایران را در دست دارد!

طراحی و پیاده سازی دیجی کالاهم اینک از جمله محصولات و اقلام عرضه شده در فروشگاه اینترنتی دیجی ‌کالا می ‌توان به دوربین های دیجیتال ، تبلت ، گوشی‌ موبایل،  لپ ‌تاپ و انواع رایانه و لوازم جانبی، ساعت،   

لوازم خانگی ، ماشین‌های 

اداری ، 

خودرو ، پوشاک، کتاب، زیور آلات، اسباب‌بازی، کنسول‌های بازی، آلات موسیقی و … اشاره نمود.

تا دی ماه ۱۳۹۴، فروشگاه دیجی ‌کالا با اشتغال زایی برای ۱۲۰۰ نفر، عملاً پانزده درصد از تعهدات بودجه‌ای دولت در حوزه اشتغال را محقق ساخته است.

طراحی سایت دیجی کالا

با مقدمه ای که ذکر شد و موفقیت های چشمگیر این فروشگاه اینترنتی شاید خیلی ها علاقمند باشند از 

طراحی سایت دیجی کالا و یا

طراحی سایت مشابه دیجی کالا برخوردار گردند و برای خود فروشگاه اینترنتی راه اندازی نموده و کم کم آنرا گسترش دهند.

به رغم نظر کارشناسان موفقیت یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی ۶۰ % مربوط به ساختار و 

طراحی سایت و رعایت نکات فنی و استانداردهای

طراحی سایت می باشد و ۴۰ % نیز به فعالیت و پشتکار شبانه روزی مدیر و عوامل سایت بستگی دارد.

پیام آوا با دانش خود در زمینه راه اندازی سیستم های فروشگاهی آنلاین و تجربه چندین ساله در ارتباط با 

طراحی سایت فروشگاهی و فروشگاه اینترنتی می تواند

طراحی سایت دیجی کالا، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی همانند دیجی کالا را را راه اندازی و اجرا نماید.

سرویس های  طراحی سایت دیجی کالا

طراحی سایت فروشگاهی در کاهش ترافیک ، صرفه جویی در وقت و زمان ، خرید آسانتر و راحت تر و مطمئن تر و امکان مقایسه ویژگی ها و قیمت محصولات با یکدیگر را بصورت شبانه روزی فراهم می آورد.  مُدل تجاری

طراحی سایت دیجی کالا سرویس های زیر را شامل می گردد:

  • دسته بندی محصولات

طبقه بندی محصولات در گروه های مختلف مانند: لوازم و ماشین های اداری ، کالای دیجیتال، لوازم خانگی، اسباب بازی و سرگرمی، پوشاک ، موادغذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و … که هر کدام از این دسته ها، زیردسته ها و زیرمنوهای خود را نیز دارند. بطور مثال در دسته کالای دیجیتال زیردسته هایی مانند: انواع گوشی موبایل – لوازم جانبی گوشی- دوربین دیجیتال، دوربین فیلمبرداری- دوربین تحت شبکه – لب تاپ و لوازم جانبی – تبلت و لوازم جانبی – مودم و تجهیزات شبکه.

یا در دسته لوازم خانگی، زیر منوهایی مثل: لوازم برقی خانگی، صوتی و تصویری، اسباب گازسوز، لوازم دکوری، لوازم و تجهیزات آشپزخانه و غیره قابل پیاده سازی است.

  • طراحی بخش اطلاعات و قیمت محصول

در این بخش، نام محصول و برند مربوطه ، قیمت و پارامترهای فیزیکی کالا مانند رنگ، سایز و ابعاد، وزن و غیره؛   ویژگی ها و قابلیت های بارز محصول و در قسمت اطلاعات بیشتر مشخصات و توضیحات تکمیلی و مبسوط در مورد کالا ذکر می گردد. همچنین ارایه گالری تصویر به منظور نمایش محصول از زوایای مختلف با امکان بزرگنمایی تصویر وجود دارد.

  • نمایش نمودار کارآیی

نمودار کارآیی در زیر توضیحات هر محصول بصورت میله ای یا دایره ای، پارامترهایی مانند نقات قوت، کیفیت، ارزش خرید نسبت به قیمت، عملکرد و … را نشان می دهد.

  • امکان مرتب سازی محصولات

امکان مرتب سازی محصولات بر اساس جدیدترین، ارزان ‌ترین، مرتبط‌ ترین، پُربازدیدترین، گرانترین، پُرفروش‌ترین‌ و سایر پارامترها وجود دارد.

  • امکان مقایسه محصولات

بررسی و مقایسه دو محصول از یک برند یا محصولات همگروه از برندهای مختلف با یکدیگر و نمایش مزایا و خصوصیات هر کدام نسبت یه یگدیگر و ترجیحات قیمتی محصول از قابلیت های این بخش است.

  • امکان درج نظرات کاربران

دیدگاه کاربران و مشتریانی که تجربه خرید از فروشگاه اینترنتی را داشته اند در پایین هر کدام از محصولات به نمایش در آمده و میزان رضتایتمندی آنها از کالای خریداری شده و مزیا و معایب کالا از دیدگاه خریدار به نمایش در آمده و مجموعه این آرا و نظرات راهنمای خوبی برای مشتریان جدید در انتخاب یا عدم انتخاب آن محصول است.

  • طراحی سیستم جستجو

جستجو بر اساس نام محصول، گروه کالا، نام برند، کاربرد، دسته مورد نظر، همچنین فیلد جستجو بر اساس تعیین بازه ی قیمت وجود دارد.

  • طراحی صفحه تماس با ما

اطلاعات تماس شامل شماره تلفن های روابط عمومی ، پشتیبانی، مدیریت، پست الکترونیک و فرم ارتباط آنلاین در این صفحه مندرج است.

  • طراحی پنل ثبت نام و ورود

کاربران با ثبت نام در سایت و برگزیدن نام کاربری و رمز عبور ویژه خود می توانند عضو سایت شده و به پنل کاربری خود وارد گردند. و به اطلاعاتی نظیر گزارش سوابق خرید، رهگیری خریدهای خود، کیف پول و سایر خدمات وِیژه دسترسی داشته باشند.

  • طراحی سیستم تخفیف

ارایه کوپن های تخفیف و همچنین تخفیف های اعمالی روی محصولات به مناسبت ایام ویژه مانند اعیاد ملی و همچنین جشنواره های فروش ویژه.

  • طراحی بخش برندها

برندهای مختلفی که کالای آنها در فروشگاه اینترنتی عرضه شده در این بخش بهمراه لوگوی هر کدام معرفی می گردد.

  • طراحی بخش گارانتی و ضمانت

شرایط گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش و ضمانت برگشت وجه در صورت معیوب بودن کالا یا عدم رضایت مشتری و همچنین ضمانت های دیگر مانند اصل بودن کالا و مواردی از این قبیل در این بخش قابل مشاهده است.

  • سرویس راه های پرداخت

روش های پرداخت وجه مانند درب منزل به هنگام تحویل کالا و یا واریز از طریق درگاه های پرداخت الکترونیک بانکی کارتهای عضو شتاب و سایر روش های تعیین شده در فروشگاه

  • طراحی قسمت سوالات رایج

پرسش و پاسخ در ارتباط با روش های خرید، ضمانت و گارنتی محصولات، چگونگی و مدت زمان ارسال کالا، نحوه عضویت در سایت و غیره در این قسمت قابل مشاهده است.

  • سایر بخش ها و سرویس ها

نمایش موجودی یا عدم موجودی کالا، سبد خرید، ماژول افزودن به سبد خردد، افزودن به علاقمندی ها، لینک دهی فروشگاه به پیج شبکه های اجتماعی ، امکان پرینت گیری از اطلاعات محصولات، رای و امتیاز دهی کاربران به کالا، اشتراک گزاری محتوا یا محصول مورد علاقه در شبکه های اجتماعی، نمایش محصولات پُر فروش، محصولات جدید، نمایش محصولات مشابه، نمایش محصولات تصادفی، نمایش محصولات شامل حراج، امکان ارسال خبرنامه به ایمیل اعضای سایت به منظور آگاه سازی از تخفیف ها، محصولات جدید و جشنواره های فروش ویژه

طراحی سایت دیجی کالا را با پیام آوا تجربه کنید

به منظور فراهم آوری زمینه های کسب و کار اینترنتی برای علاقمندان، شرکت پیام آوا با برخورداری از پرسنل متخصص خود و همچنین دانش و مهارت در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، راهبردهای مختص فروش آنلاین و ایجاد فروشگاه های اینترنتی را در اختیار دارد. از همین رو طراحی سایت دیجی کالا، فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا، 

طراحی سایت حرفه ای همانند دیجی کالا و یا سایت های فروش آنلاین و فروشگاه اینترنتی که مطابق سلیقه و نیازهای سفارش دهنده باشد از تخصص های پیام آوا است.

وب دیزاین دیجی کالاسرعت لود سریع صفحات سایت و بارگزاری سبک سایت، نمایش اصولی و حرفه ای محصولات و مشخصات آنها به همراه تصاویر زیبا از کالا، پیاده سازی پنل مدیریت فارسی و کاربردی جهت استفاده مدیر سایت و بروزرسانی سایت و افزودن کالاهای جدید به فروشگاه و ویرایش محتوای سایت؛ سیستم انبارداری و گزارش گیری های مالی و نمودارهای فروش، نمایش موجودی و دریافت وجوه و سوابق خرید به همراه اطلاعات کاربری آنها برای مدیر سایت یا فروشگاه از اهم ویژگی های پیام آوا در

طراحی سایت دیجی کالا یا سایت مشابه دیحی کالا است.

ارایه سیستم کاربر پسند برای انتخاب هر چه بهتر و آسانتر محصول توسط مشتری و خرید آسان، طراحی فروشگاه اینترنتی بصورت 

ریسپانسیو یا واکنشگرا برای نمایش و استفاده بدون ایراد از فروشگاه در دستگاه های مختلف مثل موبایل و تبلت و همچنین بهینه سازی فروشگاه برای موتورهای جستجو به منظور ارتقای جایگاه وب سایت و دیده شدن هر چه بیشتر و بهتر فروشگاه توسط کاریران از نکات مهمی است که پیام آوا با اجرا و پیاده سازی آنها تجربه شیرینی را از

طراحی سایت فروشگاهی برای شما به یادگار می گذارد.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


مشخصات

آخرین جستجو ها